Tuesday, February 15, 2011

tak faham. annoyed.

antara perkara yang buat aku annoying :

1. beria ajak berborak kat alam maya contohnye ym, fesbuk, etc dengan alasan jauh so kalo nak koling koling susah. nanti bil tep0n melambung. tak pasal pasal kene gadai tanah nanti. alasan laen adelah jarak bukan alasan sebab teknologi sekarang da canggih. hotak hang berdarah. bila aku dah ade segala kemudahan, kau pulak yang hilang. dulu ayat manis sampai mulut penoh semut. sekarang macam haramm..

2. tak reti bagi signal masa bawak kete. kesian..agak agaknye masa blaja dulu sistem signal2 ni tak diperkenalkan lagi k0t. sebab tu maen redah aje.. once u kissed my car, consider sold keyh baby ;)

3. nak merajuk tak tentu pasal. even mende kecik kecik yang tak tercapai dek akalku. aku bukan bf / gf ko pon sampai nak tarik tarik muka camtu. dorang boleyla pujuk korang. aku tak pandai nak maen pujuk pujuk neh. i am wut i am. tak perlu sensitif atas perkara yang tak berapa nak logik. we're adults. treat me as a friend then i'll treat u better. chill keyh.

4. makan berbunyi. alahai~ apo nak di kato..tak senonoh sungguh!

5. cakap orang sombong sebab tak balas sms. padahal bila dah anta sms, ko jugak yang tak taw nak borak ape. alih alih aku pulak yang nak kene cari topik borak ngan ko. adoiyaii~

6. ajak kawen. padahal aku tak la kenal ko sangat. berborak pon jarang. kalo tertekan kene paksa ngan family skalipun, tak payah la nak jadikan aku mangsa keadaan. memangla orang cakap tak kenal maka tak cinta.. tapi agak agak la br0.. aku baru 18taun. tak cukup umur lagi. kang ko nyesal kawen ngan aku.. kuang3..

7. kensel appoinment saat saat akhir. itu memang wa tak boley terima. lagi tak boley terima kalo kejadian itu adelah: ajak wa bukak puasa sama sama. pastu kensel kul 6.50ptg.waktu berbuka adelah 7.03mlm. kalo wa jumpe lu, memang wa sepak lu laju laju.

8. langgau kete aku tapi buat buat tak tahu. padahal terang terang cat kete aku lekat kat kete ko. dugaan apekah ini... die buat buat diam sampai aku pulak yang terpikir ''aku ke yang langgau kete die''.haha reverse psychology.

9. body macam sazali samad. mintak ampun la nok..tak sanggup mak.aww~ bila muscle terlebey besau nampak scary pon ade. kepala pon jadi kecik. nampak cam kartun, muahahahh.. tak perlu la show off sangat. body sedang sedang macam taylor lautner @ ryan reynolds dalam cite wolvarine p0n dah cukup buat girls melting. bukan nak suh angkat bas pon.


huh sengal
p/s: ini adelah luahan perasaan semata mata.

7 comments:

Darkkadabra said...

Jom kawen! :-)

nad said...

sape2 yg aku kenal??huhu

anemone said...

ahaha...kuceng bogey ko yg last skali tue cm ade breast yg londeh..haha

emyshakila said...

darkk: nanti menyesal d kemudian hari wa xbley tolong.. =p

nutz: nobody noes..

anemone: dlm byk2 mende aku karang tu, itu je yang ko hargai? ciss..nnt aku bli night bra kat kucin tuh

nad said...

amy pelucah!

anemone said...

kite perlu menjadik pemerhati...haha

emyshakila said...

saje nak letak pic kucin paling hot skali bia ko tangkap leleh =p