Wednesday, February 9, 2011

c0ti c0ti besh~

rasa sangat lama x update blog neh
wut a c0l0rful week (^_^)
cuT sem seminggu lebey(sebenarnye seminggu je,aku yang bwat2 lebey..hik3) bwat aku berada di awangawangan..i'm like a bird..i'm owez fly away~lalalala~
cuT tu dak klas aku plan g PD.wal0p0n ujan+ribut,kami troskan jua plan tu.
alang2 nak b'seronok, xkesala ujan ke,panas ke yang penting have fun.kan?kan?
kami g 2hari je.30 & 31 january.
pagi 30hb tu kami kumpul kol 10 kt petronas sg besi.tapi tunggu punya tunggu membe kitorg yang satu tu, terlajak sampai kol 12.terlajak tid0 kot..agak hangin satu badan juge la kan..mujurla ujan masa tu. sej0k sket cik hati  =p
1st pit stop dok agih barang masakmasak


konvoi dalam ujan.sej0ok brrr

menuju ke situ

2nd pit stop tunggu amalina(bukan dia yang lewat) ;)

tempat kami berkubang.PNB Ilham.terbaek

masa kat sana kami memang pulun b'seronok abes abesan. sampai sampai je tros terjun
mandi kolam. bising xpayah cakapla. smpai sumer orang xbrani join.kitorang je yang bwat havoc kat kolam tuh.petang sib0k prepare barang masakmasak untuk bbq. ade coleslaw, mashed p0tat0es, pelbagai masakan g0rengg0reng, desserts, pizza,
ayam kambing ikan potato sosej( tapi ikan da ilang.mungkin lari masuk laut sebelom kitorang sempat bakar kot). yummeh~

da nak balek,
yang laen troskan perjalanan pulang ke kampung masingmasing sambung saki baki cuT
babai


singgah sat kat teluk kemang cucicuci mata


sesi borong kerepek, ngeee~ =D

aku bli ape kat sane? tu haa..
dalam banyakbanyak tempat, spek kat PD jugak yang aku borong..LOL =p

aku blek kL anta kengkawan dulu b4 troskan p'jalanan ke kuantan terchenta.xlarat nak drive tros.sangat penat maen ngan ombak.
neway, holiday kali memang yang paling besh.credit 2 kengkawan yang sama menjayakan holiday neh.
untuk menghabiskan saki baki cuT, aku gerak ke kB untuk jumpa atok nenek mintak ampun selain ade kawenkawen kat sane.tapi aku x attend manamana kenduri pun sebab masa tu aku jadik say0r.sangat lemah l0nglai akibat demam+muntah+cerryberry+batok.
so, dok umah aje baringbaring sambil maen ngan kazen yang kecik cenonet tu.mereka sangat adorable.tros sehat pas jumpa dorang,hehe..
sekarang aku da ade kat kL.id0p misti di tr0skan.berusahalah untuk hari es0k emy! chaiy0k~

No comments: