Wednesday, February 9, 2011

kelas o0o kelas

pagi tadi kunci jam kul 6.15am
tenenett tenenett tenenettt(bunyik jam). ak snooze jadi kul 6.30am
tenenett tenenett tenenettt..snooze lagik..
tibetibe terbang0n.haaa??da kul7.30am??
awat xbunyik tenenett tadi? ruperupenye tadi xsnooze.haiyya~
lewat lagi ke klas arini. pat0tnye mas0k kul 8.15am
aku kul 9.30 baru sampei.cayalah =p
mujurla arini xde lecturer yang mas0k.
cekgu klas pegi holiday kat brunei,weehuu~
maka anakanak murid p0n ik0t holiday sama ;)
like!
s0 xtvt di klas arini adelah:
.
.
.
bukak k0mputer
.
baca bel0ng
.
baca email.
.
nak bukak fesbuk xb0ley sebab k0lej ni sekat,ciss
.
seny0m seny0m
.
gelak gelak
.
kelip kelip mata
.
intai kawan kawan buat ape
.


ingatkan aku je yang bwat keje x berpekdah dalam klas ni
ruperupenye i never walk alone,muahahahhh
ade yang teng0k movie la, maen game, bukak bel0ng kawenkawen, daftar kursus kawen, chatting
haiyya~
dorang p0m same hancus juge cam haku kuang3..
maklumla..case stuD sumer da lulus dengan jayanye..maka skunk tym untuk memanjakan diri sendiri
manja ke??
oleh sebab aku xm0 bergelumang dengan xtvt x berpekdah ni, aku amek keputusan untuk blek umah aje.
kat umah ade tv. ade fesbuk juge =D(seny0m lebarlebar)
osmet p0n da blek keje.bley ajak kwa makanmakan.
pekena cend0l petangpetang ni p0n lazat juge.
ops lupe nak citer, salah satu xtvt penting kat klas adelah update bel0g juge.
hehe..
nanti next week aku janji aku stuD bet0lbet0l keyh
sebab next week cekgu da blek dari bercuti,miahahah
s0, aku mengucapkan hepi holiday untuk diri sendiri sepanjang minggu neh
selamat berg0yang kaki

nak lari balek umah.camne nak kwa neh.. (o.o)

No comments: