Thursday, March 17, 2011

lalala~harihari kerja

pejamcelik pejamcelik
kejap aje da 6bulan
maknenye status aku selaku "student"
dah nak bertukar kepada status "pekerja" akhir bulan depan
haish~
nanti dah.. :
xb0ley bergoyang kaki
xb0ley bangun lambat
xb0ley cuT sabtu ahad
xb0ley cuT ikot suka hati haku
xb0ley mengulau
xb0ley makan bilabila masa aku suka 24/7 mengunyah

n0 more dis
g0nna mish all of u
nanti aku kene..:
f0cus, n0 playplay haa
mula bekerja dengan ilmu yang cukup tip top sebab kompem kene jadi bahan rujukan
(besela mentaliti manusia, orang yang g sambung blaja kene serba taw, kalo xtaw sikit kene kutuk sebakul)
kembali pada rutin yang biasa
bangun awal pagi seawal 5.15am
cuT sehari seminggu(ikot suka hati bos nak bagi hari pe semestinye bukan sabtu/ahad)
bekerja masa public holiday( apeape la janji ko bagi tripple pay kat haku)
keje d0uble shift sekerap yang b0leyh selagi aku xpengsan- paksarela mungkin
makan bila ada masa untuk makan SAHAJA
sumer ni akibat ke'bZ'an yang melampau
yang akan aku alami bermula bulan 5
o0h No..
(kemurungan kejap)


pape p0n, on d positive side
ia menjadikan aku seorang yang lebey bertanggungjawab pasneh
m0re punctual
xpayah susahsusah sangkut dalam traffic jam dah
sebab da start keje shift- masa student ik0t office hour
harihari menyumpah seranah atas jalanraya
(smoga aku d berikan hidayah untuk lebey sopan & sabar)
yang penting skali adelah..
$$$$ aku mula bermata duitan muahahahhhh $$$$$
lebey kerja bermakna lebey dwit
lebey dwit bermakna lebey banyak baju serta handbag shantek yang aku boley borong
yesss!!!!
i l0veeeee my j0b
;)

No comments: