Monday, March 7, 2011

darlings

hallu~
rase lame pulak cuticuti dari tulis blog neh
next week ade cousin's wedding kat johor
tapi xb0ley ikot..
sangat sedey s0bs0b =,(
masa & keadaan tak mengizinkan
sebab ade beberapa hal yang kene d setelkan
tibetibe rase sangat rind0o sama mudak2 kecik kat kamp0ng terchenta
banyak kali belek gambo dorang pon xbuhsan sebab dorang super c0meyls
meh kite teng0k samesame keyh

MY ADORABLE DARLINGS

afif & afiah
wahhh rase nak peluk dorang kuatkuat

aqilah darling
suke tengok kartun sama die, walopon die xpaham, die gelax aje
geget kang!

gojes siblings
baby, shamin, yaya

ensem boy aqil & Ada honey
my sweetheart, muahh

hot & spicy adam, weewiitt ;)
cop untuk anak aku es0k es0k,haha


mommy & daddy's sweetheart
yaya & iman rafiq
lebiu lah ;)

 iskandar zulkarnain *wink*

sumersumer nie adelah kesayangankuw

but
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
there is a but
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
my super her0 that i love most is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TADAAAAAAA



WINNER!!
' kecik '
ekceli mudak ni xkecik mane la
dul0dul0 mase mulamula bela memang die kecik besor tapak tangan aku
sedey je muke sebab kene tinggal ngan mak die kat depan umah aku
so tak pasalpasal jadi anak angkat mak aku
tepakse berkongsi kasih sayang mak aku ngan aku(jeles)haha
tapi slalunye die tamak sebab nak conquer mak aku sorangsorang,heks
sekarang da bes0r gajah
buas giler
dah la sombong ngan aku,
aku panggil die buat derk aje,cisss..

kecik ngan gelfren die
tapi clash pas 3minggu,hak3
ni sesi suaikenalkn gelfren ngan family
ajak makan friskies kat umah samesame, gewdix kan?kan?kann??haha



mode: winduw~

p/s>  selamat pengantin baru in advance utk abg Leh & istery =)
     >  amek pic banyakbanyak keyh
     >  baju hijau da tempah tapi tak boley ikot..uwaaaa~ =,(
     >  dear mommy, kalo rasarasa nak singgah kl, mehla amek i kat sini.tapi kene balik
         hari sebab keje..