Monday, January 24, 2011

welc0me, selamat datang, herzlich willkommen

wehuu~ akhirnye.. sebelum ni aku slaoo sebok-sebok baca blog orang lain. wah sana wah sini, nganga sampai leleh air liur tgk blog org laen best sangat. maka arini aku pun cuba-cuba la berjinak dengan bidang penulisan nie. tak la pandai sangat tulis-tulis nie. my bm sux, my bi lagi sux. tp bila gabung dua-dua maka jadila suxcess,hehuu..
oleh itu aku nak ucapkan selamat datang pada diri aku sendiri, dan pada sape-sape yang sudi jengah sebentar ke blog ni(toce2) ;)

aku cuba bertatih selow-selow utk maju sebab aku ni buta IT gaks sebenarnye(shh..jangan kecoh-kecoh,malu dow).mujurla ade ramai sifu berkecimpung dalam blog neh.phew~
nanti kite sambung lagi keyh,tata.. =)

2 comments:

nad said...

woi makcek jgn segan2 nak follow aku ok!

emyshakila said...

suda lame i follow u nutz =p